Mega Man Battle Network 2
Keer terug naar het slagveld van de toekomst in Mega Man Battle Network 2. Een sinistere criminele organisatie heeft een dodelijk virus ontwikkeld dat op het punt staat te worden gebruikt. Het is aan Lan en zijn softwarematige hulp Mega Man.EXE om het virus te stoppen.
Er wacht een avontuur met spannende turn-based gevechten op je. Gebruik Battle Chips om digitale vijanden te verslaan en pas de vaardigheden en het uiterlijk van Mega Man.EXE aan naar jouw smaak.