Geniet van deze juweeltjes uit het verleden waarvan de originele graphics, geluidseffecten en gameplay met zorg zijn nagemaakt. Je kunt de instellingen aanpassen aan je voorkeuren; verander het aantal levens, de moeilijkheidsgraad en beeldschermstand. Deze collectie speelhalklassiekers bevat voor ieder wat wils!