De jonge krijger Onimaru en zijn zus Oboro zijn getuige van de vernietiging van hun dorp door Nobunaga, een ambitieuze krijgsheer die bij zijn poging om Japan te verenigen wordt geholpen door occulte machten. Samen verzamelen ze een militie van behendige zwaardvechters en andere kleurrijke personages om het op te nemen tegen deze demonische bedreiging.