Wanneer een kwaadaardig hydra-monster ontwaakt uit haar lange slaap, worden afschrikwekkende mythologische wezens op de wereld losgelaten. Het is aan de heldin Pocky, haar wasbeervriend Rocky en hun nieuwe vriend Becky om aan de plannen van de kwaadaardige hydra een halt toe te roepen!