Super Mario Ball
Kom dat zien, kom dat zien! Kijk naar Mario in zijn meest unieke gedaante ooit, namelijk die van flipperkastbal! In Super Mario Ball eindigt een bezoekje aan de kermis in een ramp: prinses Peach verandert in een bal en wordt vervolgens ontvoerd door Bowser. Reden te meer voor onze (on)stuitbare loodgieter om in een kanon te klimmen en haar achterna te schieten.
Kets en kaats door allerlei unieke levels met geniepig ontworpen flipperkasten en versla vijanden om munten en sterren te verzamelen. Als je voldoende sterren bij elkaar sprokkelt gaan de deuren naar nieuwe gebieden voor je open - maar je kunt alleen verder als je eerst de bazen verslaat. Dus waar wacht je nog op? Oprollen, die schurken!