The Legend of Zelda: The Minish Cap
Een groots avontuur met een kleine held... In dit klassieke Zelda-avontuur maakt de dappere Link een van zijn vreemdste reizen ooit. Met behulp van de wonderlijke Minish Cap kan de avontuurlijke held piepklein worden: een eigenschap die Link zeker van pas gaat komen in zijn zoektocht naar de Kinstone-scherven en zijn poging om het Minish-volk te redden!