Wario Land 4
Wario, die gek is op alles dat met schatten te maken heeft, heeft zijn grootste vondst ooit ontdekt: een fabuleuze gouden piramide gevuld met rijkdom. Klein probleem, de inwoners van de piramide geven zich zomaar niet gewonnen. Niet dat Wario zich daar iets van aantrekt!
In Wario Land 4 is de hebberige held niet langer onkwetsbaar, dit in tegenstelling tot in zijn vorige avonturen. Ditmaal kan hij echter ongelooflijke transformaties ondergaan die hem in zijn avontuur helpen, door te veranderen in Bat Wario, Bouncy Wario en zelfs Zombie Wario!