WarioWare, Inc.: Minigame Mania
WarioWare is tot de nok toe gevuld met 200 zotte microspellen die elk simpel zijn van opzet maar je reactievermogen op de proef stellen; van het raken van een honkbal tot en met het peuteren in een neus. Rond meerdere microspellen op een rij af en versla de baas om elk level te voltooien.