Double Dragon
Double Dragon behoort tot de meest populaire speelhalvechtspellen en diende in de loop der jaren als fundering voor menig vechtspel.
Help Billy zijn vriendin Marian uit de klauwen van een gemene straatbende te redden. Gebruik je handen, voeten en wapens om korte metten te maken met de vijanden die in je weg staan.