DRAGON QUEST VIII: Journey of the Cursed King
Een boosaardige nar heeft een kwade spreuk uitgesproken over het koninkrijk Trodain: de koning is veranderd in een trol, de prinses in een paard en het kasteel Trodain is overwoekerd door betoverde klimplanten! Als held is het jouw taak om op reis te gaan, terwijl je onderweg bondgenoten verzamelt, om deze doortrapte dwaas een halt toe te roepen en de orde in het koninkrijk te herstellen.
Leid een groep helden door een enorme wereld vol duistere kerkers, terwijl je het onderweg opneemt tegen honderden monsters in klassieke turn-based gevechten. Gebruik sluwe tactieken om je vijanden te slim af te zijn op je eigen tempo, of gebruik de functie 'Speed Up' om tegenstanders sneller af te maken!
Zorg dat je tijdens je reis alle dorpjes verkent, alle winkels bekijkt en alle side-quests aanneemt die je aankunt! Stel een team monsters samen en strijd in de Monster Arena, of neem foto's die je met andere spelers kunt delen via StreetPass.