Code rood!
Ervaar het echte leven met Dillon aan het post-apocalyptische front in Dillon's Dead-Heat Breakers, alleen voor de Nintendo 3DS-systemen! Als de Red Flash moet je samenwerken met je Amiimal en je eekhoornvriend Russ om de dorpen te beschermen in bloedstollende veldslagen waar actie en torenverdediging zijn verenigd.
Een catastrofale gebeurtenis heeft de wereld lang geleden totaal vernietigd. Overlevenden schuilen in The City en de omliggende dorpen. Een leger agressieve Grocks zijn vanuit de ruimte gekomen om hun vee, de varkensachtige Scrogs, te stelen.
Speel als Dillon, een huurling-gordeldier die zijn krachten moet bundelen met een dierlijke versie van je Mii-personage om het ultieme wapen samen te stellen en de invasie terug te dringen.
Rol, jaag op vijandelijke Grocks en wees ze de baas in dynamische gevechten in verschillende levels. Positioneer je team van Amiimal-kanonniers op strategische wijze, knal Grocks aan stukjes in korteafstandsgevechten en ram de rest van de weg in bloedstollende races!
Of je nu nieuwe teamleden rekruteert, of nieuwe wapens maakt, je vindt alles wat een huurling nodig heeft in The City. Verzamel items, verdien goed geld met een dagje werken, of toon je spierballen in minigames, zoals de Hyper Arcade die je als je Amiimal kunt spelen.