ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '95
Naast personages uit populaire games als FATAL FURY en ART OF FIGHTING, maakt in dit vervolg op THE KING OF FIGHTERS '94 ook Yagami zijn opwachting als rivaal van het hoofdpersonage Kyo Kusanagi.
Dankzij de teambewerkingsfunctie is het mogelijk om een team samen te stellen dat bestaat uit de favoriete personages van de speler.