Kies je coureurs - Wie wordt de winnaar vandaag?
Carbage is een charmant, gebruiksvriendelijk, drempelvrij botsautospelletje voor iedereen met een cartooneske stijl, waarin je met je vrienden kunt spelen.
De schreeuwende punker, de roodharige vrouw, de schattige teddybeer, of de grappige alien? Ze staan allemaal al in de startblokken om hun tegenstanders in te halen en obstakels te overwinnen om te winnen.
Probeer de kroon 30 seconden vast te houden en let op je teamgenoten - ze zullen hem zeker graag van je afpakken.