Games
Naast de drie actie-avonturengames uit de Castlevania-serie, maakt Haunted Castle Revisited, een opnieuw ontworpen versie van de allereerste arcadegame van Castlevania, zijn debuut. En je kunt hem ook in zijn oorspronkelijke format spelen!
De avonturen van Soma gaan verder! Ontdek een volledig nieuwe manier om ontelbaar veel wapens te maken door souls te combineren in verbluffend mooie 2D-graphics.
Eén jaar na de gebeurtenissen van Castlevania: Aria of Sorrow staat de jonge Soma Cruz weer middenin een plan van een mysterieuze sekte om Dracula te laten herrijzen. Zal het hem eindelijk lukken om zijn lotsbestemming te overwinnen en dit plan te stoppen?
Niet één, maar twee helden werken deze keer samen om het kwaad te verslaan! Met een druk op de knop wissel je tussen Jonathan en Charlotte om het beste uit hun unieke vaardigheden te halen.
De geheimzinnige Shanoa is de enige mens die de glyphs kan gebruiken, symbolen vol magie.
De drie krachtigste glyphs, waarmee je zelfs Dracula zelf zou kunnen verslaan, zijn gestolen. Kan Shanoa ze terugbrengen naar de Orde en de Dark Lord eindelijk vernietigen?