KOKEN VOLGENS HET BOEKJE...
Run je eigen restaurant en bereid de meest iconische Japanse gerechten en traditionele drankjes. Neem bestellingen op, bereid maaltijden, richt je restaurant in en ontwikkel elke dag je kookkunsten.
Verdien geld aan de bestellingen en pas het interieur van uw restaurant aan in Cooking. Na elke bestelling verdien je genoeg geld om je apparatuur te upgraden of nieuwe decoraties te kopen. Geniet van nieuwe stoelen, tafels, planten en keukengerei.