De dappere en vastberaden Drako staat voor interessante en moeilijke puzzels in een spel dat erg lijkt op ons eigen leven.
De onverschrokken Drako moet eerst een deel van het spel alleen doorkruisen, waarbij hij verschillende vallen moet ontwijken en niet mag sterven tijdens de reis.
Drako moet zeer oplettend en vindingrijk zijn om zijn vriend Birda te bevrijden en samen verder te gaan.
Ondanks haar kleine gestalte en serieuze uitstraling helpt Birda moedig bij het overwinnen van gevaarlijke obstakels en toont ze veel moed.
Birda en Drako zullen veel spannende uitdagingen aangaan en ze moeten hun derde vriend, Cato, vinden, die graag in de zon ligt en niets doet :)
Alleen door hun vaardigheden en slimheid te bundelen, kan het heldenteam – Drako, Birda en Cato – de ingewikkelde puzzels van het spel oplossen en samen de eindstreep bereiken.
Ondanks alle obstakels en moeilijkheden moeten de vrienden elkaar altijd steunen en elkaar recht in de ogen kijken, zeggend: "Ik geloof dat je het kunt!"
We nodigen je uit om met ons mee te doen in dit prachtige spel, en we zijn blij dat je niet bang was voor de uitdagingen en het hebt gehaald!