BRAVELY DEFAULT II
Er is nu een gratis demo van BRAVELY DEFAULT II beschikbaar! Verken het woestijnlandschap Savalon, vecht tegen de asterisk-bezitters en experimenteer zelf met hun krachten!
Vergezel de Helden van het Licht op hun missie om de balans in de wereld te herstellen in BRAVELY DEFAULT II voor de Nintendo Switch!
Leid je team op een reis door de vijf koninkrijken, ga op zoek naar de kristallen en zorg dat die weer terug op hun plek komen. Gebruik asterisks om jobs en vaardigheden vrij te spelen waarmee je het op kunt nemen tegen allerlei monsters, en gebruik het Brave- en Default-systeem om zelf te bepalen hoeveel risico je wilt nemen.
Met het Brave- en Default-systeem geeft BRAVELY DEFAULT II een unieke twist aan de turn-based RPG-formule, waarbij spelers vol op de aanval kunnen gaan ten koste van toekomstige beurten, of een meer defensieve tactiek kunnen hanteren om later in het gevecht over meer beurten te beschikken.
Je moet de juiste balans zien te vinden in het offensief en defensief spelen om te zegevieren tegen de meest uiteenlopende vijanden.
Ons verhaal begint wanneer de jonge zeeman Seth aanspoelt op een onbekend strand. Hij wordt gevonden door prinses Gloria en haar trouwe bediende Sir Sloan, die op zoek zijn naar de kristallen om de harmonie in de wereld te herstellen.
Seth weet niet wat hem precies is overkomen, maar besluit samen te werken met het duo. De drie worden al gauw vergezeld door Elvis, een onbezonnen maar sympathieke geleerde, en Adelle, een koelbloedige huurling. Met de Wind Crystal al in hun bezit gaan deze onwaarschijnlijke bondgenoten op zoek naar de rest van deze uiterst waardevolle kristallen.
Elvis is een geleerde die een magisch boek probeert te ontcijferen dat hij van zijn mentor heeft gekregen. Hij reist de wereld over op zoek naar de asterisks. Hij is ervan overtuigd dat die het geheim van het boek kunnen ontrafelen.