Lordran roept
Neem de rol van Chosen Undead op je en ga op een pelgrimstocht naar Lordran, een land dat door een verschrikkelijke vloek volledig verdorven is. Ontdek het verfijnde gevechtssysteem van Dark Souls in je strijd tegen Hollows, demonen en monsters. Aan jou de taak om de Bells of Awakening te luiden en te ontdekken wie of wat het verval van het rijk teweeg heeft gebracht.
Ontdek altijd en overal omvangrijke kastelen, dungeons vol valstrikken, doodenge catacomben en andere wonderlijke locaties. Hoewel het gevaar overal op de loer ligt, zijn er ook vele schatten en geheimen over dit vervloekte land te vinden.
Als de toekomst er somber uitziet, kun je de warmte van de kampvuren opzoeken, even bijkomen en je volgende stap op je gevaarlijke reis plannen.
Dankzij een enorme keuze aan wapens, outfits, spreuken en accessoires kun je je eigen personage en vechtstijl creëren. Of je nu een vliegensvlugge bandiet bent, een kwetsbare maar machtige magiër of een woeste barbaar, je kunt Lordran op allerlei manieren ontdekken. Verzamel Souls van verslagen vijanden, gebruik dit primitieve betaalmiddel om je statistieken te verbeteren en groei uit tot een tegenstander van formaat!