No More Heroes 3
Pak je Beam Katana en neem het op tegen de kwaadaardigste superhelden van het heelal in No More Heroes 3 voor de Nintendo Switch! Kruip in de huid van de legendarische otaku-huurmoordenaar Travis Touchdown, en baan je hakkend en slaand een weg naar de overwinning op extreme, spectaculaire missie om de wereld te redden van buitenaardse indringers.
Na een lange reis om zichzelf te zoeken keert Travis Touchdown, huurmoordenaar van de buitencategorie, terug naar zijn thuisstad Santa Destroy… vlak voor een invasie van buitenaardse wezens!
Het brein achter deze intergalactische wandaad is niemand minder dan het criminele kopstuk Jess-Baptiste VI, onder zijn vrienden ook wel bekend als Prince FU.
Om het lot van de aarde te beslechten organiseert FU de Galactic Superhero Rankings, speciaal voor de dodelijkste alienhuurmoordenaars van de melkweg – lees: zijn bajesmaatjes uit Blackhole Prison.
Travis zal een gevecht nooit uit de weg gaan, maar het zal een zware taak zijn om weer terug aan de top te komen en zijn titel op te eisen… oh, en om de planeet te redden!
Om te top te bereiken moet je de gevaarlijkste huurmoordenaars van de melkweg één voor één verslaan in Ranked Matches. Gebruik je vertrouwde Beam Katana om je een weg door het gespuis te hakken en dat ene doel te bereiken.