Citadale
Citadale - Gate of Souls is een 2D-actiegame. Ga op avontuur met Sonja Dorleac, sluip een duister fort binnen en ga de strijd aan met hordes ondoden. Dankzij de Wii U GamePad en de tv kun tijdens het spelen de omgeving in de gaten houden.