Epic Dumpster Bear
Een kwaadaardige multinational heeft zijn bos verwoest en nu moet hij uit vuilnisbakken eten om te overleven. Nu is het echter tijd om wraak te nemen. Epic Dumpster Bear is een platformgame boordevol actie, die gebaseerd is op klassieke 16-bit games, waarin je in de vacht kruipt van een wraaklustige beer.
Ontdek meer dan 70 levels vol platformactie, uitdagende eindbazen en geheime levels. Je kunt meer dan 35 Miiverse-stempels vrijspelen en puzzellevels in de game ontdekken, die op originele wijze gebruikmaken van de Wii U GamePad.