Rorrim
Rorrim is een puzzelgame die geschikt is voor alle leeftijden. Laat de prinses uit de kerker ontsnappen in zowel de echte als de spiegelwereld. Gebruik de Wii U GamePad en de tv om beide werkelijkheden tegelijk te zien en om uit de kerker te ontsnappen.