De party wordt nog leuker - met nieuwe minigames!
Spin the Bottle: Bumpie’s Party maakt optimaal gebruik van de unieke functies van Wii U. Door de GamePad en Wii-afstandsbedieningen op verschillende manieren te benutten, heb je helemaal geen tv meer nodig, en kun je alle aandacht schenken aan het spelen met je vrienden! Spin the Bottle: Bumpie’s Party is een werkelijk vernieuwende manier om samen met je vrienden met Wii U te spelen, een leuk gezelschapsspel voor kinderen en iedereen die zich wel weer eens kind wil voelen!
Maak het nóg gezelliger met een gratis software-update! Speel zes nieuwe minigames, waarin je gebaren of allerlei vreemde bewegingen moet maken, doe je best in extra bonusuitdagingen, en lach je slap in de galerij! Tijdens het spelen maakt de Wii U GamePad foto's van je, die je later kunt terugzien om te lachen... of om je stiekem een beetje om te schamen.
Zorg dat je Wii U-systeem met het internet verbonden is, en start het spel op om de software-update automatisch uit te voeren. Meer over updates voor Wii U-software vind je onder 'Klantenservice'.