Updates voor Wii U-software downloaden
Om een software-update voor een Wii U-titel uit te voeren moet je op je Wii U-systeem een internetverbinding instellen en daarna het spel opstarten.
Let op: updates kunnen automatisch worden gedownload en geïnstalleerd als je de standby-functie hebt geactiveerd in de systeeminstellingen van je Wii U.
Zodra de update is geïnstalleerd, wordt het softwareversienummer bijgewerkt. Dit nummer wordt meestal rechtsonder in het titelscherm van een spel weergegeven.