Game & Wario
Wario en zijn vrienden uit Diamond City zijn terug met een verzameling gloednieuwe spellen die de veelzijdigheid en unieke mogelijkheden van de Wii U demonstreren. Meerdere spelers, van twee tot vijf, kunnen het om beurten tegen elkaar opnemen in spellen met het eccentrieke karakter van de WarioWare-serie.
Je kunt ook een gokje wagen bij CHICK-N-WIN, een kipvormig apparaat waar capsules met daarin verrassende speelgoedjes uit komen. Er zijn meer dan 200 maffe en wonderlijke speelgoedjes om te verzamelen en mee te spelen, elk ervan demonstreert iets grappigs of aparts dat je met je GamePad kunt doen.
Game & Wario introduceert ook een nieuwe manier om met andere spelers op Wii U te spelen; door alleen de GamePad te gebruiken kun je de fun delen met vrienden of familie in vier verschillende meerspelerspellen!
De diverse spellen in Game & Wario gebruiken de GamePad op unieke en verrassende manieren. Hier zijn een aantal van de maffe belevenissen die je in het spel te wachten staan!
In dit spel voor een spelers zijn er boeven op pad en is het aan jou om hen op heterdaad te betrappen! Op het grote scherm zie je de complete scène, terwijl de Wii U GamePad dienst doet als fotolens: houd hem voor de tv en hij wordt je zoeker. Krijg je doelwit in de kijker voor de perfecte foto!