Beroemde namen uit populaire Nintendo-series en gastpersonages komen samen in een HD-vechtspel vol spectaculaire actie voor de Wii U. Met de unieke spelstanden, een online-meerspelerstand, de mogelijkheid je eigen personage te maken en het grootste aanbod aan speelbare vechters ooit, is Super Smash Bros. for Wii U echt het ultieme vechtspel!
De basis van Super Smash Bros. is simpel. Kies een personage, gebruik zijn of haar unieke acties en speciale aanvallen om je tegenstanders schade toe te brengen, en raak ze vervolgens met een smashaanval om ze uit beeld te slaan! Hoe groter de schade bij je tegenstanders - weergegeven door een percentage - hoe verder je ze weg kunt slaan. Dus raak ze waar je kan tot ze beginnen te stomen, en gebruik je sterkste smashaanval om ze uit het level te lanceren! Speel tegen nabije vrienden op dezelfde tv, of strijd online** met spelers van over de hele wereld.
Mega Man, Little Mac, PAC-MAN en andere nieuwe uitdagers sluiten zich aan bij de grootste selectie van beroemde personages ooit in de Super Smash Bros.-serie. Je kunt die legendes dit keer zelfs met je Mii-personage bestrijden! Verander je Mii-personage in een bokser, cyborg of zwaardvechter en laat zien wat je waard bent.
Je kunt van elk personage de speciale aanvallen en uitrusting aanpassen om hem of haar helemaal naar je hand te zetten. Spelenderwijs verdien je uitrustingsonderdelen die je aan je personage kunt toewijzen voor het perfecte evenwicht tussen aanval, verdediging en snelheid - of gooi alles op één van die eigenschappen als dat beter bij je speelstijl past! Je kunt ook speciale aanvallen verzamelen en aanpassen. Zo blijf je aan je vechter sleutelen tot hij perfect op je speelstijl aansluit!
Je kunt aanvullende content kopen om de game uit te breiden met nieuwe levels, personages en kostuums voor je Mii-vechters. Bekijk alle mogelijkheden op de officiële Super Smash Bros.-website!
Een enorm aantal legendarische spelfiguren, nieuwe manieren om in je eentje of met vrienden te spelen, nieuwe levels en spelstanden die uniek zijn voor de Wii U maken Super Smash Bros. for Wii U tot een ervaring die je absoluut niet mag missen. Ga naar onze spelpagina van Super Smash Bros. for Nintendo 3DS om meer te lezen over de Nintendo 3DS-editie van het spel, inclusief de unieke spelstanden van deze draagbare versie.