Als je moeite hebt met het leiden van Olimar, Louie en hun Pikmin in NEW PLAY CONTROL! Pikmin 2, ben je hier aan het juiste adres.
Bekijk de handige hints en tips voor dit spel in de sectie Algemene Speltips. Je vindt hier alle informatie die je nodig hebt om dit intergalactische avontuur terug op de rit te krijgen, en het voortbestaan van Hocotate Freight veilig te stellen.