Games met Luigi
Luigi is misschien niet zo dapper als zijn broer, maar vergis je niet! Onder dat smaragdgroene shirt schuilt een echte held!
Van het vangen van griezelige spoken in de Luigi's Mansion-serie tot het racen tegen andere coureurs in Mario Kart 8 Deluxe... Luigi gaat maar al te graag met Mario mee op zijn avonturen, en soms steelt hij zelfs de show in zijn eigen escapades!