Alle Nintendo 3DS-spellen kunnen natuurlijk ook op Nintendo 3DS XL gespeeld worden, dus ga naar het Nintendo 3DS-spellengedeelte van onze site om te ontdekken wat er allemaal verkrijgbaar is. Hier vind je alle info over spellen als Paper Mario: Sticker Star, Nintendo presents: New Style Boutique, Professor Layton en het Masker der Wonderen, New Super Mario Bros. 2!
Welke van de vele mogelijkheden van de Nintendo 3DS XL ook je voorkeur mag genieten, we hopen dat je er veel plezier mee zult hebben... niet alleen tijdens de feestdagen, maar ook in het nieuwe jaar en daarna!
Let op: een breedbandinternetverbinding is vereist om je Nintendo 3DS XL-systeem met het internet te verbinden.