De Nintendo 3DS XL Circle Pad Pro voor Nintendo 3DS XL biedt een alternatieve besturingsmethode voor het spelen van Monster Hunter 3 Ultimate en sommige andere Nintendo 3DS-titels. Dit accessoire wordt ook op 22 maart in Europa gelanceerd.
Binnenkort komt de fascinerende wereld van Fire Emblem: Awakening voor Nintendo 3DS ook beschikbaar voor Europese fans. Om dat te vieren verschijnt het Nintendo 3DS XL Limited Edition Pack, dat bestaat uit een exclusief blauw Nintendo 3DS XL-systeem met Fire Emblem-opdruk en het spel Fire Emblem: Awakening voorgeïnstalleerd op dit systeem. Deze bundel wordt tegelijk met het spel gelanceerd op 19 april.
Tenslotte wordt het aanbod aan apart verkrijgbare Nintendo 3DS XL-systemen binnenkort uitgebreid met twee nieuwe kleuren; de witte Nintendo 3DS XL verschijnt op 15 februari, de zwarte versie op 28 maart.