Probeer Wii Fit U 31 dagen lang gratis uit!
Met 77 verschillende oefeningen in de categorieën Muscle Workouts, Yoga, Aerobic Exercises, Balance Games en de nieuwe categorie Dance, kan iedereen zijn favoriete activiteiten vinden in Wii Fit U, zowel beginners als geoefende gebruikers die hun fitnesstraining een nieuwe impuls willen geven.
Je kunt de permanente versie van de software heel eenvoudig ontgrendelen door met een Fit Meter, verkrijgbaar vanaf 1 november, verbinding te maken met je Wii U-systeem. Hierdoor verwijder je de limiet van 31 dagen, waarna je dus zo lang je wilt kunt blijven spelen, zonder dat je de software opnieuw hoeft te downloaden. De Fit Meter telt je stappen en registreert veranderingen in activiteit, hoogte en luchtdruk, zodat Wii Fit U je kan helpen bij het volgen van je dagelijkse fysieke activiteiten.
Ga voor meer informatie over het aanbod aan oefeningen, los van de tv spelen, de gratis 31 dagen te gebruiken proefversie naar de officiële Wii Fit U-site.