Ontdek spannende uitdagingen die gebaseerd zijn op scènes uit onder meer Metroid, Kirby’s Adventure, Super Mario Bros. 3, Punch-Out!! en Kid Icarus.Verzamel sterren om extra levels vrij te spelen, en stel jezelf op de proef in remixlevels, waar alles net even anders is. Zo help je bijvoorbeeld Link om te ontsnappen aan een bende Boo's, of verzamel je met Kirby munten in de wereld van Mario! Niets is wat het lijkt, en zelfs ervaren spelers zullen alles uit de kast moeten halen om het in deze game te redden.