Kom meer te weten
Speel levels uit en verdien sterren om nieuwe levels vrij te spelen, voordat je verdergaat naar de remixlevels, waar de regels worden herschreven en de uitkomst alles behalve zeker is! In de wereld van Mario verzamel je muntjes als Kirby, je helpt Link te ontsnappen aan een bende Boo's en probeert van kleur veranderende virussen te bestrijden in Dr. Mario. Zelfs retroveteranen zullen nog veel moeten leren om deze uitdagingen tot een goed einde te brengen!
Test jezelf in een uitgebreide selectie NES-levels, elk met een specifieke speelstijl die de oorspronkelijke titels zo populair maakten. Voltooi levels zo snel mogelijk om sterren te verdienen en nóg lastigere uitdagingen te ontgrendelen. Als je eenmaal genoeg sterren hebt verzameld, kun je kijken hoe je het doet in de remixlevels, waarin de regels zijn veranderd om je op nieuwe manieren op de proef te stellen!
Misschien ken je de oorspronkelijke NES-spellen op je duimpje, maar remixlevels zijn ontworpen om zelfs de meest ervaren speler op het verkeerde been te zetten. De klassieke titels zijn op verrassende nieuwe manieren veranderd, dus denk je dat het je opnieuw lukt om ze onder de knie te krijgen? In sommige remixlevels zul je met andere hoofdrolspelers spelen, nieuwe werelden verkennen of moeten wennen aan een veranderde weergave.
Bekijk een paar van de manieren waarop levels kunnen worden gewisseld. Probeer elke lastige remix te voltooien!
Als je in een level de hoogste score behaalt, wordt daar een herhalingsvideo van opgeslagen. Op het systeem wordt van je beste prestaties in elk level een video bewaard (druk op de knop naast het gekozen level om de video te bekijken). Bekijk op Miiverse de herhalingsvideo's van andere spelers als je wel een tip kunt gebruiken!
Hoe sneller je de eerste twee levels uitspeelt, hoe meer tijd je kunt besteden aan het verhogen van je score in het laatste level! Hierna kun je je score uploaden naar Miiverse. Als je een plekje weet te veroveren in de top-10 van die dag, verdien je een speciale stempel van de Championship-stand!