Ontmoet je favoriete vrienden uit Animal Crossing en ontwerp de huizen van hun dromen in Animal Crossing: Happy Home Designer, dat op 2 oktober exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen wordt uitgebracht. Kom meer te weten over de mogelijkheden van deze game en doe alvast wat ideeën op met onze gloednieuwe, officiële website voor Animal Crossing: Happy Home Designer!
Ga als kersverse medewerker aan de slag bij Nook's Homes en ontwerp knusse stulpjes voor iedereen! Luister goed naar elk dier om te horen wat zijn of haar woonwensen zijn. Kies vervolgens een stuk grond en begin te ontwerpen. Naast elementen voor het interieur, zoals meubels en decoraties voor de vloeren, muren en plafonds, kun je ook de buitenlucht ingaan om prachtige tuinen aan te leggen en om te bepalen hoe het huis er aan de buitenkant uit komt te zien. Daarnaast heeft de schattige Isabelle je hulp nodig om het stadje te ontwikkelen. Bouw scholen, winkels en andere openbare gebouwen om het dorpsplein te laten opleven!
Ga naar onze officiële website voor Animal Crossing: Happy Home Designer en kom meer te weten over het ontwerpen van huizen, het gebruik van amiibo om deze game nog leuker te maken, het delen van je favoriete projecten en belevenissen met andere spelers, en welke software en hardware verkrijgbaar is!