Fans kunnen op 18, 19 en 20 augustus om 15:30 uur, en op 21 augustus om 15:00 uur ook afstemmen op twitch.tv/nintendodeutschland voor een livestream van het Dark Bloo Inn-level in de game. De livestream van Paper Mario: Color Splash is te zien in het Engels.
Opmerking: alle livestreams op Twitch.tv/nintendodeutschland zijn alleen te zien in het Duits, tenzij anders vermeld.