Reis tussen de werelden van licht en duisternis om het land Hyrule te redden in The Legend of Zelda: Twilight Princess HD. Deze ultieme versie van de geliefde avonturengame laat spelers dankzij verbeterde graphics nog meer genieten van de verbluffende omgevingen en het epische verhaal.
Het Lylat System is in gevaar! Ga op pad met Fox, Falco, Peppy en Slippy om het heelal te beschermen in Star Fox Zero, een epische 3D-shooter exclusief voor de Wii U. Verken met team Star Fox exotische planeten en bind de strijd aan met de handlangers van de boosaardige Andross in luchtgevechten op leven en dood.
Gebruik een reeks bewakingscamera's om de ene golf aanvallende robots na de andere tot schroot te schieten in Star Fox Guard! Het uiterst geavanceerde AegisCam-systeem bestaat uit twaalf bewapende bewakingscamera's, waarmee je de verschillende mijnbouwlocaties van Grippy kunt beschermen tegen plunderend robotuig.
Ontdek een unieke mix van puzzels en platformactie in Pullblox World! Klim naar boven in driedimensionale puzzels door blokken te verschuiven en zo een weg naar de top te vinden!
Storm het slagveld op met de meest legendarische strijders uit Hyrule in Hyrule Warriors: Legends. Maak korte metten met hordes vijanden door spectaculaire aanvallen in de stijl van Dynasty Warriors te gebruiken en wissel tussen verschillende personages om je eigen strategie te ontwikkelen.
Begin een nieuw leven op het platteland in Story of Seasons. Bouw een florerend boerenbedrijf op, maak vrienden met de dorpsbewoners en beleef van alles en nog wat. Deze game zit boordevol vermaak voor zowel doorgewinterde boeren als kersverse agrariërs.
Denk creatief en los een schat aan puzzels op in BOXBOY! Maak kennis met Qbby, een vierkant figuurtje dat niet ver of erg hoog kan springen. Qbby beschikt wel over een speciale vaardigheid: hij kan uit het niets dozen maken! Loods hem naar het doel.
Onze vierkante held Qbby heeft een nieuwe kracht waarmee hij TWEE sets dozen kan maken. Hij zal iedere doos hard nodig hebben om de dodelijke valstrikken in de meer dan 120 levels te omzeilen. Ontdek nieuwe trucs en combinaties van dozen waarmee je schakelaars kunt omzetten en stekels en lasers kunt ontwijken.
Ontdek twee werelden met één heldhaftige roeping en laat zien dat je een echte ster bent in Tokyo Mirage Sessions #FE. In deze unieke RPG voor de Wii U slaan beginnende pop- en filmsterren uit Tokyo de handen ineen met legendarische krijgers uit de wereld van Fire Emblem om duistere krachten het hoofd te bieden.
Yoshi’s Woolly World is een platformgame die van je scherm knalt met heldere kleuren en haarscherpe stofweergaves, exclusief voor de Wii U. Ren en spring met je wollen Yoshi door een betoverende handwerkwereld! Gebruik de typische krachten van Yoshi om allerlei geheimen te ontrafelen en bonussen te verzamelen.
Twee koninkrijken staan op de rand van oorlog en jij moet bepalen welke kant je kiest in Fire Emblem Fates. Als een Hoshido-prins die is grootgebracht aan het hof van Nohr, word je verscheurd tussen twee families. Het pad dat je kiest, bepaalt het lot dat je te wachten staat en welk leger je moet aanvoeren.