Het spetterende Splatoon 2 heeft een aantal updates gekregen sinds het vorige maand werd uitgebracht voor de Nintendo Switch. Hiermee is nieuwe content toegevoegd om de game lekker vers te houden. Vorige week stond ons team onderzoekers nog versteld toen er niet één, maar TWEE splinternieuwe levels werden toegevoegd!
Het eerste level, de Klipvisklipper, is zaterdag toegevoegd aan Grondoorlog en profgevechten. De vier-tegen-vier-gevechten vinden plaats op een zeilboot die in een haven voor anker ligt. Om te winnen is het vooral belangrijk dat je het gebied rond de drie grote masten beheert. Hieronder zie je het level in actie, met dank aan de Europese inktvisonderzoekers op gamescom 2017.
Daarnaast verwachten we binnenkort een nieuw speciaal wapen, de Bellenblazer. Dit wapen creëert tot drie grote bellen. Als je inkt van jouw teamkleur op deze bellen schiet, knallen ze uit elkaar met een grote inktexplosie. Maar als het vijandelijke team erop schiet, verdwijnen ze. Ze bieden echter wel bescherming, dus nutteloos zijn ze niet. Dit nieuwe speciale wapen is beschikbaar als onderdeel van de Forge Superspetter Pro, die vanaf 2 september beschikbaar is.
Nog niet bekend met Splatoon 2? Ontdek de game op de Splatoon 2-website en volg onze Facebook-pagina voor Splatoon, waar we de nieuwste updates posten zodra we ze te horen krijgen.