GoNNER (Art in Heart)
Art in Heart: “Zodra ik de Nintendo Switch in handen kreeg, wist ik dat GoNNER de perfecte game was voor het systeem. Games als GoNNER komen het best tot hun recht als ze gedurende korte periodes worden gespeeld, bijvoorbeeld als je 30 minuten niets te doen hebt in de bus. Het maakt mij niet uit hoe of wanneer je speelt, het feit dat je dat met de Nintendo Switch zelf kunt bepalen is fantastisch!”
Stap de keuken binnen in Overcooked: Special Edition, een chaotische kookgame, waarin je met maximaal vier spelers kunt samenwerken!** Bereid voor, kook en serveer de heerlijkste gerechten, terwijl je aan de wensen van je veeleisende klanten probeert te voldoen, voordat ze boos de tent weer verlaten. De game maakt gebruik van de HD-trilfunctie, en is voorzien van alle eerder uitgebrachte downloadbare content. Kortom, Overcooked: Special Edition is een game om van te smullen!
Ghost Town Games: "We zijn zielsblij dat we Overcooked: Special Edition uitbrengen voor de Nintendo Switch. Als levenslange Nintendo-fans was het onze droom om deze game uit te brengen voor een Nintendo-systeem, en we zijn door het dolle dat deze droom uitkomt! We hopen dat jij en je vrienden al samenwerkend veel plezier beleven aan de culinaire chaos van Overcooked: Special Edition. Eet smakellijk!"
Verzamel al je moed voor een ijzingwekkend avontuur in Bulb Boy, een adembenemend mooi maar angstaanjagend point-and-click-avontuur in 2D. Houd je lichtgevende hoofd goed bij de les, terwijl je de sinistere puzzels oplost, boosaardige monsters verslaat en je vermiste familieleden probeert te vinden. Weet jij het kwaad te overwinnen, zodat het licht weer terugkeert?
Bulbware: "Er waren geen compromissen toen we Bulb Boy ontwikkelden voor de Nintendo Switch. Het scherm is enorm, en biedt de meest meeslepende ervaring van alle verkrijgbare Bulb Boys voor handhelds. Of je de game nu meeneemt tijdens een wandelvakantie, of de vertederende horrorgame 's nachts onder de dekens speelt, we hopen dat je ontzettend veel plezier beleeft aan ons stralende mannetje, en de groteske monsters die hij tegenkomt."
Slime-san is een bliksemsnelle platformgame, waarin je reactievermogen tot het uiterste wordt beproefd. Nadat je bent opgegeten door een reusachtige worm, moet je zien te ontsnappen door het maagzuur voor te blijven. Je hebt geen tijd om stil te blijven staan, dus spring, glij en slijm je een weg door de honderden uitdagende levels, in een wanhopige poging het daglicht weer te zien. Want voor Slime-san geldt: wat er in gaat, moet er ook weer uit!
Fabraz: "Het feit dat je Slime-san zowel op het grote scherm als onderweg kunt spelen, is een absoluut genot. Dankzij de mogelijkheid om multiplayerminigames te spelen met één paar Joy-Con, en de voelbare terugkoppeling van de HD-trilfunctie, is dit de beste manier om de game te spelen."
Bestuur een lopend voertuig van zeven meter lang en neem het op tegen een binnenvallende troepenmacht in IRONCAST. Deze strategische puzzelgame, die je om beurten speelt, vindt plaats in een alternatief Victoriaans tijdperk. Verbeter je oorlogsmachine met allerlei unieke wapens en creëer een balans tussen offensieve en defensieve elementen om je vijanden te vernietigen. Drijf de binnenvallende troepen terug en behaal de overwinning!
Dreadbit: "Dit is de allerbeste versie van IRONCAST, met een intuïtieve besturing, gebruik van de HD-trilfunctie, nieuwe onderdelen, meer personages en speelbare robots. De Nintendo Switch is absoluut het beste systeem om deze unieke game te beleven!"