De mysterieuze nieuwe vechter Dr. Coyle stapt in de ring in ARMS!
Dr. Coyle is de directeur van het ARMS-laboratorium en tevens een groot genie. ARMS fascineert haar al sinds haar jeugd, en ze had vrij snel door dat ze haar leven wilde wijden aan ARMS-onderzoek. Ze heeft geen kwaadaardige motivatie, maar wil wel de sterkste ARMS-vechter aller tijden worden. Zelfs als dat betekent dat ze op zichzelf moet experimenteren. Vreemd genoeg is dat een prijs die ze graag betaalt om het ARMS-toernooi te winnen!
Dit is het geheimste deel van het ARMS-laboratorium, waarin Dr. Coyle al haar onderzoek doet. De lopende band met de huiveringwekkende testbuizen is speciaal ontworpen om bezoekers een gevoel van verontrusting te geven. Aan de muur hangen de prijzen die ze gewonnen heeft met haar onderzoek.