Begin de reis van je leven op onze officiële teasersite voor Super Mario Odyssey!
Super Mario Odyssey wordt uitgebracht op 27 oktober, exclusief voor de Nintendo Switch. In deze game beleef je een nieuwe reis door onbekende werelden. Ren en spring door reusachtige 3D-omgevingen in de eerste sandboxgame in de serie sinds Super Mario Sunshine!
Rep je naar onze officiële teasersite voor Super Mario Odyssey om een voorproefje te krijgen.