Ontdek wat het HOME-menu van de Nintendo Switch te bieden heeft!
Ontdek een aantal games die nu of binnenkort verkrijgbaar zijn in ons overzicht van Nintendo Switch-games. Daar zie je onder meer The Legend of Zelda: Breath of the Wild, 1-2-Switch, Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon 2!