Gordels om voor Mario Kart Tour op 25 september!
Start je motoren – Mario Kart Tour, de eerste Mario Kart-game voor smartapparaten, komt op 25 september naar iOS- en Android-apparaten! Trap het gaspedaal in en scheur op welbekende banen uit de Mario Kart-reeks en op banen die zijn gebaseerd op locaties uit de echte wereld.
Ben je er klaar voor? Registreer je nu alvast en race vanaf 25 september in Mario Kart Tour!