Met nog maar drie evenementen op de kalender voordat de grote finale begint, naderen we de ontknoping van het Super Smash Bros. Ultimate European Circuit met rasse schreden. Meer dan 90 spelers hebben via Circuit-evenementen rankingpunten verdiend, maar slechts 16 van hen krijgen een volledig verzorgde reis naar de grote finale, die van 12 tot 14 juni op DreamHack Summer in Jönköping, Zweden, wordt gehouden.
Heb je je nog niet onder de illustere top 16 geschaard? Je krijgt nog een kans via een speciale Last Chance Qualifier (LCQ), die op DreamHack Summer wordt gehouden. Via die weg zullen nog acht spelers een plekje veroveren voor de finale, waarin 24 Smash-toppers tegen elkaar zullen strijden om Europees kampioen te worden.
Om je in te schrijven voor de LCQ moet je een DreamHack Summer-ticket kopen voor het evenement en je registreren via de smash.gg-pagina. Momenteel zijn er slechts 256 plaatsen beschikbaar, dus sla snel toe als je nog kans wilt maken op een plekje in de grote finale!
Ga naar de officiële registratiepagina voor meer info over de LCQ. Ook vind je daar de regels en de starttijden van de LCQ en de eindstrijd. Op ons speciale toernooiportaal kun je de huidige stand van het toernooi bekijken en zien welke evenementen van het Super Smash Bros. Ultimate European Circuit er nog op het programma staan.