Belangrijke informatie over het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros.
Het 35-jarig jubileum van Super Mario Bros. eindigt op 31 maart 2021. Na deze datum zullen de volgende tijdelijke producten en diensten die ter ere van dit 35-jarig jubileum zijn uitgebracht, worden beëindigd of niet meer te koop worden aangeboden.
De Super Mario Bros. 35-dienst eindigt op 31 maart 2021 en zal daarna niet meer speelbaar zijn, zelfs niet als je de game daarna nog op je spelsysteem hebt staan.
Kleding en andere producten uit de Super Mario Bros. 35 Anniversary-collectie worden na 31 maart 2021 uit de My Nintendo Store gehaald.