Inhoud vooraf opgenomen in overeenstemming met de huidige COVID-19 gezondheids- en veiligheidsrichtlijnen.
Het is me in dit gesprek duidelijk geworden dat de achtergrond die de Inkling-wereld geloofwaardiger maakt, en het feit dat er vele spelers zijn die samen spelen, bijdraagt aan het plezier van Splatoon.
We hebben deze verhaalstand ontwikkeld om alle goede dingen die we hebben geleerd van ons werk aan de vorige twee titels te combineren. Dus ik geloof dat deze spelstand uiteindelijk de "Best Of"-versie is geworden, waarin spelers de tijd kunnen nemen om te genieten van de leuke, zoete smaak van een actieshooter. (Lacht)
We hebben met name de beginlevels aangepast om spelers beter te laten wennen aan de schietmechanismen van de game.
Er zijn een hoop levels waarin we ons echt hebben gericht op het zo comfortabel mogelijk maken van de besturing. We kunnen deze levels dus gemakkelijk aanbevelen aan degenen die de game voor het eerst spelen, maar ook aan vrienden die langskomen en vragen of ze het eens mogen proberen.
Als je de verhaalstand hebt doorlopen en geïnteresseerd bent in de vorige games, kun je naar de Splatoon Base-website (beschikbaar in het Engels en Japans) gaan om meer te weten te komen over de geschiedenis. Ik denk dat je er dan nog meer van kunt genieten.
Voor degenen die de vorige games in deze serie hebben gespeeld, zal deze stand een licht werpen op alle mysteries die tot nu toe bestonden, dus ik hoop dat je ermee aan de slag gaat.
Terwijl je via de verhaalstand geniet van de Inkling-wereld, kun je je vaardigheden aanscherpen. Ook kun je diverse voorwerpen verzamelen door meer levels vrij te spelen, waardoor je nog meer mogelijkheden krijgt om van de game te genieten.