Batterijvloeistof heeft gelekt
Dit is een fout die alleen op kan treden door de onoplettendheid van de gebruiker. Dit treedt op als het apparaat, de accessoires of spellen niet op de goede manier worden behandeld. In dit geval vervalt de garantie en zijn reparaties of een vervanging voor de kosten van de gebruiker.
Als dit probleem ontstaat tijdens de garantieperiode en met de batterijen die samen met het apparaat geleverd werden, zal eventuele reparatie of vervanging gratis gebeuren. Meld dit duidelijk in een meegestuurde brief. Naast de Game Boy Advance, dien je ook de betreffende batterijen en een kopie van je aankoopbon mee te sturen.