Strepen op het scherm
Als de strepen alleen verschijnen bij het spelen van een bepaald Nintendo 3DS- of Nintendo DS-spel, ga dan naar naar het Problemen oplossen-gedeelte over Nintendo 3DS-software.
Als de strepen constant zichtbaar zijn, controleer dan of ze zich op het oppervlak van het scherm bevinden door te kijken of ze er anders uitzien, afhankelijk van de kijkhoek of lichtval.