Hoe kan ik het Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System formatteren?
Open de instellingen in het HOME-menu en kies SYSTEEMHERSTEL. Houd de A-knop ingedrukt tot de knop van kleur verandert. Als je SYSTEEMHERSTEL nog een keer kiest, worden de fabrieksinstellingen van het systeem hersteld.