De knoppen werken niet of slecht
Als dit probleem zich slechts bij een enkel spel voordoet, controleer dan of het spel het gebruik van de knoppen wel ondersteunt en of de knoppenfuncties in het optiemenu van het spel niet onjuist zijn ingesteld. Meer informatie hierover vind je in de handleiding van het betreffende spel.
Als het probleem hiermee niet is opgelost, kun je contact opnemen met de Helpdesk van Nintendo. Kijk op de contacpagina voor de juiste contactgegevens.
Als het probleem zich bij alle spellen voordoet, moet de Nintendo DSi naar ons worden opgestuurd, zodat wij deze kunnen repareren of vervangen.