Tijdens het spelen loopt het spel vast
1. Zorg dat de oplaadbare batterij van de Nintendo DSi is opgeladen. Als dat het geval is, is het aan/uit-lampje groen verlicht. Als het aan/uit-lampje niet groen verlicht is, moet je het systeem aansluiten op een stopcontact met de voeding van het systeem om de batterij op te laden.
2. Controleer, indien mogelijk, of het spel naar behoren functioneert als het op een ander Nintendo DS-systeem wordt gespeeld.
Als het probleem zich slechts bij één spel voordoet en dit spel werkt ook niet op andere Nintendo DS-systemen, moet dit spel naar ons worden opgestuurd, zodat wij het kunnen repareren of vervangen.
Als het probleem zich bij alle spellen voordoet, moet de Nintendo DSi naar ons worden opgestuurd, zodat wij deze kunnen repareren of vervangen.